چند مرکز مشاوره روانشناسی در غرب تهران وجود دارد؟

اینکه چند مرکز مشاوره در ناحیه ای از تهران وجود داره خیلی مهم نیست، مهم اینکه اون مراکز چه کیفیتی دارند. ما سعی کردیم نام و مشخصات مراکز مشاوره با کیفیت در هر منطقه از تهران رو در اختیار شما بگذاریم.

چطور به آدرس و یا شماره تماس مراکز مشاوره و روانشناسان دسترسی داشته باشم؟

در صفحه پروفایل مراکز در سایت ما، شما میتونید شماره های تماس و کلی اطلاعات دیگه در خصوص اون مرکز مشاوره یا روانشناسی خاص رو بدست بیارید. همینطور امکان مسیریابی با نرم‌افزار ویز و گوگل‌مپ رو هم خواهید داشت.

تعرفه خدمات مشاوره در تهران چقدر هست؟

طبق تعرفه سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره هزینه هر ۴۵ دقیقه مشاوره از 72 هزار تومان برای یک مشاور با مدرک کارشناسی ارشد تا 165 هزارتومان برای یک مشاور با مدرک دکترا که استاد دانشگاه هم باشند تعیین شده.

آیا در غرب تهران مرکز مشاوره کودک خوبی میشناسید؟

مشکلات کودکان متفاوت است. برای درمان هر مشکلی مانند گفتار درمانی، باید به متخصص آن مراجعه نمایید. در این صفحه ما لیست از بهترین مشاوران کودک در منطقه غرب تهران رو گردآوری کردیم.

در خصوص مشاور ازدواج یا زوج درمانی چطور میشه اطلاعاتی بدست آورد؟

شما در این صفحه از سایت ما لیستی از مراکز مشاوره یا روانشناسان رو میبینید که خدمات متفاوتی از جمله زوج درمانی و مشاوره ازدواج هم ارائه می دند. ما سعی کردیم اسامی کسانی رو اینجا قید کنیم که مراجعانشون رضایت بالایی از خدمات اونها داشتند.

ظفر
کارشناس ارشد روان درمانی و روانشناسی
فردوس شرق
کارشناس ارشد روانشناسی بالینی
طرشت
مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره
خیابان آزادی
مرکز خدمات مشاوره روانشناسی
جنت آباد
کلینیک روانشناسی
قائم مقام فراهانی
کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی 
سعادت آباد
مرکز مشاوره روانشناسی
صادقیه | مرزداران
کاندیدای دکتری تخصصی مشاوره
تجريش | کرج
دکترای مشاوره
ستارخان
مرکز مشاوره
ونک | صادقیه
فوق‌لیسانس روانشناسی تربیتی
خیابان آزادی
سلامت
هشتگرد
متخصص روانشناسی

لیست کلینیک روانشناسی خانواده، ازدواج و کودک خوب در غرب تهران و پونک همراه با شماره تلفن و آدرس هر مرکز. برای دریافت اطلاعات تکمیلی هر مرکز مشاوره به صفحه اختصاصی آن مراجعه نمایید.