زود انزالی در مردان یکی از مشکلاتی است که روابط زناشویی آنها را نیز تحت تاثیر خود قرار میدهد. انزال زودرس در آقایان دلایل متفاوتی دارد که هر کدام ریشه در مسائل جسمی و روحی دارد. در این مقاله مواردی که به جسم و شرایط فیزیکی مرتبط هستند را هدف قرار دادیم و در مورد رژیم غذایی موثر بر درمان این مشکل میپردازیم. با ما همراه باشید.

داشتن رژیم غذایی سالم یکی از اصول سلامت است. همچنین اصلاح رژیم غذایی برای حل مشکلات مختلف توسط پزشکان طب سنتی یا نوین نیز توصیه می شود و برای درمان زود انزالی با رژیم غذایی هم توصیه هایی وجود دارد. ریشه بسیاری از اختلالات روانی نیز می تواند در نوع تغذیه و خوراک افراد باشد. زود انزالی در مردان یکی از مشکلات رایج است که می توان آن را هم در حوزه اختلالات جسمی و هم در حوزه اختلالات روحی دسته بندی کرد. لذا اصلاح رژیم غذایی فرد بمنظور درمان انزال زودرسش می تواند گامی مهم در ایجاد تعادل در نظم جسم و روح فرد و حل این مشکل است. 

درمان زود انزالی با دارچین

درمان زود انزالی در آقایان با رژیم غذایی

یکی از گیاهان خیلی خوب و مفید برای درمان زود انزالی می باشد. دارچین از زمان های قدیم برای درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی مفید بوده است و امروزه هم این گیاه دارویی یکی از بهترین راه های درمان می باشد. دارچین به خاطر طعم دلپذیری که دارد معمولأ هم در غذا و هم در نوشیدنی های گرم و سرد می توانید از آن استفاده کنید.

البته مصرف خیلی زیاد دارچین هم می تواند باعث افزایش فشار خون و یا معده درد شود. درمان زود انزالی با دارچین یکی از روش های آسان و لذت بخش می باشد چون هم می توانید به صورت پودر شده از آن استفاده کنید و یا می توانید به راحتی از آن در داخل چای و یا قهوه خود استفاده کنید.

در زمانی که در دوران درمان زود انزالی هستید بهتر است که از غذاهای سرد استفاده نکنید. استفاده از ماهی, مرغ, سیب زمینی و نوشیدنی های خیلی سرد می تواند درمان زود انزالی را ماه ها و یا حتی سالها به تاخیر بیندازد. به همین دلیل ما به همه افراد توصیه می کنیم که اگر می خواهند برای درمان زود انزالی خود قدم موثری بردارند توصیه می شود که از این مواد غذایی استفاده نکنند و یا حتی اگر می خواهند استفاده کنند بهتر است که دارچین هم بر روی غذای خود استفاده کنید. چون دارچین تا حدود بسیار زیادی سردی غذاها را برطرف خواهد کرد.

درمان زود انزالی معمولأ نیاز به مدت زمان خاصی برای درمان خواهد داشت. که بهتر است در این مدت از مواد غذایی که گرم هستند و یا به اصطلاح گرمی بخش هستند زیاد استفاده کنید. بهترین منابع غذایی برای درمان زود انزالی گوشت پرندگان, گوشت شتر مرغ, سبزیجات برگ پهن, عسل و دارچین می باشد. این مواد غذایی کاملأ به شما کمک خواهند کرد. برای درمان زود انزالی بهتر است که از رژیم غذایی استفاده کنید که حاوی پروتئین گیاهی فراوانی باشد.

چون پروتئین یکی از روش های کنترل در انزال می باشد. که می تواند بسیار موثر واقع شود. یکی از ترکیبات موثر که برای درمان زود انزالی بسیار موثر می باشد و می تواند خیلی خوب اثرگذار باشد مصرف شیر بادام با دارچین می باشد. این یکی از ترکیبات موثر می باشد که اگر 2 یا 3 ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف شود می تواند تاخیر خیلی خوبی در رابطه جنسی ایجاد کند.

در زمانی که در حال درمان زود انزالی هستید به شدت توصیه می شود که از مصرف لبنیات دوری کنید چون لبنیات کاملأ سرد می باشند و می تواند به راحتی باعث زود انزالی شوند. به همین دلیل سعی کنید از لبنیات برای مدت کوتاهی دوری کنید و به جای آن از مغزهای مقوی مانند گردو, پسته, فندق و بادام استفاده کنید این مواد سرشار از ویتامین, پروتئین و کلسیم می باشد و حتی برای درمان زود انزالی هم بسیار مفید می باشد. برای درمان زود انزالی بهتر است که دارچین را با مقداری عسل مخلوط کنید و روزی 3 بار از آن استفاده کنید.

درمان زودانزالی مردان با تغییر متابولیسم بدن

درمان زود انزالی در آقایان با رژیم غذایی

درمان زودانزالی مردان با تغییر در متابولیسم بدن می تواند بسیار موثر باشد. چون افرادی به زود انزالی دچار می شوند که دارای تب سرد هستند و دقیقأ دارچین برای این افراد ساخته شده است که می تواند باعث تغییر در تب افراد شود و تب سرد را به تب گرم تغییر خواهد داد. دارچین می تواند باعث افزایش قوای جنسی و تاخیر در انزال زودرس شود. زمانی که در دوران درمان زود انزالی هستید بهتر است که از غذاهای سرد استفاده نکنید.

مواد غذایی که درمان زود انزالی را به تاخیر می اندازند

درمان زود انزالی در آقایان با رژیم غذایی

و اما می رسیم که موادی که درمان زود انزالی را با تاخیر مواجه می کنند و اصلا در طول دوره درمان توصیه نمی شوند . این مواد غذایی عبارتند از : ماهی ، مرغ ، سیب زمینی ،  نوشیدنی های سرد این مواد می تواند درمان زود انزالی را ماه ها و یا حتی سالها به تاخیر بیندازد. به همین دلیل ما توصیه می کنیم ، اگر می خواهید برای درمان زود انزالی اقدام کنید از این مواد غذایی استفاده نکنید و  اگر ناچارا استفاده می کنید ، حتما دارچین هم بر روی غذای خود بریزید . به این دلیل که دارچین جلوی سردی غذا را می گیرد. و کلا جهت درمان زود انزالی ، از مواد غذایی با طبیعت گرم ، یا به اصطلاح گرمی بخش استفاده کنید.

بهترین منابع غذایی جهت درمان زود انزالی

درمان زود انزالی در آقایان با رژیم غذایی

گوشت انواع پرندگان، گوشت شتر مرغ، سبزیجات با برگ پهن، عسل، دارچین، از جمله مواد غذایی تاثیر گذار بر روی افزایش زمان انزال در آقایان می باشند .

تاثیر پروتئین گیاهی بر زود انزالی

درمان زود انزالی در آقایان با رژیم غذایی

جهت درمان زود انزالی بهتر است که از نوعی رژیم غذایی استفاده کنید که بیشتر حاوی پروتئین های گیاهی زیادی باشد. به این دلیل که پروتئین یکی از راهکار های کنترل انزال مردان بوده که  بسیار می تواند موثر واقع بشود. یکی از موادی که برای درمان زود انزالی بسیار مفید است مصرف شیر بادام با دارچین است. این یترکیب  اگر ۲ یا ۳ ساعت قبل از انجام عمل رابطه جنسی مصرف شود تاثیر بسیار خوبی روی آقایان می گذارد

رابطه لبنیات و انزال زودرس

درمان زود انزالی در آقایان با رژیم غذایی

آقایان عزیزی که دچار زود انزالی هستند اکیدا به آنان توصیه می کنیم که از مصرف لبنیات پرهیز کنید ، به این دلیل که طبع لبنیات بسیار سرد می باشد و خود به تنهایی باعث زود انزالی می شود. به همین دلیل سعی کنید حتی الامکان از مصرف لبنیات در طول دوره درمان انزال زودرس پرهیز کنید. اگر هم به ناچار پنیر می خورید حتما آن را با گردو بخورید ، اگر که ماست و دوغ می خورید ، حتما حتما با یک قاشق چایخوری زنیان بخورید . چنانچه ماهی می خورید حتما با خرما بخورید . اگر هم برنج می خورید آن را به همراه  زیره بخورید . گوشت مرغ  هم حتما با گرمی بخورید ، و کلا هر چیز سرد دیگر با مواد گرمی مثل عسل و خرما و دارچین میل کنید.

تاثیر مصرف مغزهای مقوی در درمان زود انزالی مردان

درمان زود انزالی در آقایان با رژیم غذایی

به جای لبنیات مثل ماست و شیر و پنیر از مغذهای مقوی مثل ،گردو پسته فندق بادام ، کنجد استفاده کرده ، چون  این مواد سرشار از ویتامین ، پروتئین ، کلسیم ، بوده و برای درمان زود انزالی یا انزال زودرس نیز بسیار مفید می باشند.

تاثیر خوردن غذاهای سرد با انزال زودرس مردان

درمان زود انزالی در آقایان با رژیم غذایی

خیار، دوغ، زردآلو، تخم کدو، کدو حلوایی، گلابی، هلو، هندوانه، اسفناج، آلو، انار، باقلا، بالنگ، بامیه، خرفه، پنیر، ماست کشک، گوشت گاو، دوغ، مرغ ماشینی، قره قروت، شیر بز، ماهی، ارزن، ازگیل، انار ترش، تمبر هندی، جو، ذرت، ریواس، زرشک، سرکه، سنجد، شاه بلوط، گشنیز، گیلاس، لیمو امانی، لیمو ترش، لیمو شیرین، ماش، نارنج، نشاسته، ولیک.

ترکیب عسل و دارچین برای درمان زود انزالی مردان

درمان زود انزالی در آقایان با رژیم غذایی

یکی دیگر از روش های درمان زود انزالی استفاده از دارچین و عسل می باشد که بهتر است مقداری دارچین را با عسل مخلوط کرده و روزانه تا ۳ بار میل کنید. چون دارچین سبب رقیق شدن خون و  همچنین افزایش خون رسانی به آلت تناسلی و نتیجتا درمان زود انزالی می شود. و  نهایتا توصیه اکید می کنیم که پودر دارچین را بر روی غذاهای خود بپاشید و حتما از کشیدن سیگار  پرهیز کنید. چقدر خوبست که همواره از نوشیدنی های گرم  و شیره خرما و انگور زیاد استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن زود انزالی تان را درمان کنید.

معجونی برای درمان زود انزالی مردان

درمان زود انزالی در آقایان با رژیم غذایی

  • مصطکى، کندر، بلوط، گلنار، سیاه‏ دانه، زیره ‏ى سیاه، بادیان، زیره‏ ى سبز و زنیان از هر کدام ۱۰ گرم
  • عسل ۵۰۰ گرم

برای تهیه معجونی برای درمان زود انزالی شما باید مصطکى، کندر، بلوط، گلنار، سیاه‏ دانه، زیره ‏ى سیاه، بادیان، زیره‏ ى سبز و زنیان از هر کدام ۱۰ گرم را نرم بکوبید. سپس ان را با ۵۰۰گرم عسل ترکیب کرده و حدود ۲۴ ساعت در جای گرم نگهداری کنید. در این صورت این معجون کاملا جا می افتد. در نهایت می توانید ان را میل کنید.

ادویه های گرم و انزال زودرس

درمان زود انزالی در آقایان با رژیم غذایی

طبق اطلاعات بدست امده استفاده از ماهی – مرغ – سیب زمینی – نوشیدنی های خیلی سرد موجب شکست در درمان زود انزالی خواهد شد. سعی کنید روی همه غذاهایتان دارچین و یا ادویه های گرم دیگری مثل زنجبیل و ... بریزید تا طبه غذایتان کامل گرم شود.همچنین میتوانید با چای تان دارچین بخورید.

میخک و درمان زود انزالی

درمان زود انزالی در آقایان با رژیم غذایی

برای تهیه معجونی برای درمان زود انزالی کافیست ۱۰ گرم میخک، ۲۰ گرم کندر خوراکى و ۲۰۰ گرم شکر را حسابی ترکیب کنید. سپس انها را ارام بسابید . در مرحله بعدی ۵۰ گرم دانه‏ اسفند سالم و نکوبیده را با این مواد ترکیب کنید. هر شب یک قاشق شربت ‏خورى از این مواد را میل کنید تا مشکل انزال زودرس تان رفع شود.

معجون عود هندی برای درمان انزال زودرس

درمان زود انزالی در آقایان با رژیم غذایی

برای تهیه یکی دیگر از معجون های درمان زود انزالی کافیست زعفران، فلفل سیاه، عود هندى و میخک از هر کدام ۲۰ گرم، را حسابی بسائید. سپس انها را با ۵۰۰ گرم عسل ترکیب کنید.در نهایت باید این معجونی که اماده کردید را هر صبح، ظهر و شب و هر مرتبه یک قاشق شربت خوری میل کنید تا کم کم نتیجه اش را ببینید.

معجون زنجبیل جهت درمان زود انزالی مردان

درمان زود انزالی در آقایان با رژیم غذایی

برای درمان انزال زودرس ۵/ ۲ گرم زعفران، ۱۰ گرم زنجبیل و ۱۰۰ گرم شکر را وقتی که با هم ترکیب کردید کامل بسابانید تا نرم شود. سپس ان را با ۲۵۰ گرم عسل ترکیب کنید. اکنون معجون شما اماده است.حال میتوانید ان را صبح، ظهر و شب و هر مرتبه یک قاشق شربت‏خورى بخورید تا نتیجه اش را کم کم ببینید.نکته: در افراد گرم مزاج معجون های زود انزالی را با ۲ قاشق سرکه میتوانید بخورید.

سستی کمر در مردها و انزال زودرس

درمان زود انزالی در آقایان با رژیم غذایی

برای درمان سستی کمر اقایان و همچنین درمان انزال زود رس انها شما میتوانید با دارچین ۵ گرم، زنجبیل ۵ گرم، هیل قراب 5گرم، میخک ۵ گرم، شقاقل 15گرم، دار فلفل ۵ گرم، تخم زردک 30گرم، تخم شاهی ۳۰ گرم یک داروی طبیعی درمانی تهیه کنید. کافیست همه این مواد را مخلوط کرده و حسابی بسائید. سپس ان را صبح و ظهر و شب یک قاشق مرباخوری با شربت قند بخورید.

درمان زود انزالی با عرقیجات

درمان زود انزالی در آقایان با رژیم غذایی

برای درمان انزال زود رس میتوانید از عرق دار چین، عرق سیر، عرق تارونه، عرق میخک، عرق زنجبیل ، عرق ہولاغ اوقی، عرق زانیان، عرق نعنا، عرق آویشن، میزان مصرف یک فنجان بعد از هر وعده غذا استفاده کنید.همچنین پیشنهاد می شود برای درمان انزال زودرس روزانه دو بار دم‌کرده گل میخک را در روز میل کنید. نوشیدن دم‌کرده زنجبیل و عسل و مصرف روزانه سیر و کلا غذاهایی با طبع گرم میتواند برای شما مفید باشد.سعی کنید خوراکی های ترش مزه را هم از وعده ها و میان وعده های خود حذف کنید. لطفا مشکل زود انزالی را جدی بگیرید و سعی کنید ان را درمان کنید.چون دلیل خیلی از طلاق ها در دادگاه خانواده همین مشکل زودانزالی مردان است. وقتی زن و مرد با هم ارضا نشوند دچار مشکلات روحی و همچنین بیماری های روحی مختلف خواهند شد.

منبع: دلگرام | زوملایف | نیک‌صالحی

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
The comment language code.

Filtered HTML

  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
امتیاز
{"ratingValue":5,"reviewCount":19}
جمع امتیاز ها
5
تعداد امتیاز ها
19

افزودن دیدگاه جدید

Filtered HTML

  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
Schemas
{ "@context" : "https://schema.org", "@type" : "Article", "name" : "درمان زود انزالی در آقایان با رژیم غذایی","headline" : "درمان زود انزالی در آقایان با رژیم غذایی", "url" : "https://jameesalamat.com/node/281","id" : "https://jameesalamat.com/node/281","image":[ "http://jameesalamat.com/sites/default/files/field/image/%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%20%D8%B2%D9%88%D8%AF%20%D8%A7%D9%86%D8%B2%D8%A7%D9%84%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%AA%D8%BA%D8%B0%DB%8C%D9%87.jpg"], "author":"Jameesalamat.com - جامعه سلامت","description":" زود انزالی در مردان یکی از مشکلاتی است که روابط زناشویی آنها را نیز تحت تاثیر خود قرار میدهد. انزال زودرس در آقایان دلایل متفاوتی دارد که هر کدام ریشه در مسائل جسمی و روحی دارد. در این مقاله مواردی که به جسم و شرایط فیزیکی مرتبط هستند را هدف قرار دادیم و در مورد رژیم غذایی موثر بر درمان این مشکل میپردازیم. با ما همراه باشید. " , "articleBody" : " فهرست مطالب در صورتیکه به بخشی از محتوا نیاز یا علاقه دارید بر روی عنوان مربوطه در فهرست زیر کلیک نمایید تا به همان بخش منتقل شودید. درمان زود انزالی با دارچین درمان زودانزالی مردان با تغییر متابولیسم بدن مواد غذایی که درمان زود انزالی را به تاخیر می اندازند بهترین منابع غذایی جهت درمان زود انزالی تاثیر پروتئین گیاهی بر زود انزالی رابطه لبنیات و انزال زودرس تاثیر مصرف مغزهای مقوی در درمان زود انزالی مردان تاثیر خوردن غذاهای سرد با انزال زودرس مردان ترکیب عسل و دارچین برای درمان زود انزالی مردان معجونی برای درمان زود انزالی مردان ادویه های گرم و انزال زودرس میخک و درمان زود انزالی معجون عود هندی برای درمان انزال زودرس معجون زنجبیل جهت درمان زود انزالی مردان سستی کمر در مردها و انزال زودرس درمان زود انزالی با عرقیجات ​ داشتن رژیم غذایی سالم یکی از اصول سلامت است. همچنین اصلاح رژیم غذایی برای حل مشکلات مختلف توسط پزشکان طب سنتی یا نوین نیز توصیه می شود و برای درمان زود انزالی با رژیم غذایی هم توصیه هایی وجود دارد. ریشه بسیاری از اختلالات روانی نیز می تواند در نوع تغذیه و خوراک افراد باشد. زود انزالی در مردان یکی از مشکلات رایج است که می توان آن را هم در حوزه اختلالات جسمی و هم در حوزه اختلالات روحی دسته بندی کرد. لذا اصلاح رژیم غذایی فرد بمنظور درمان انزال زودرسش می تواند گامی مهم در ایجاد تعادل در نظم جسم و روح فرد و حل این مشکل است.&nbsp; درمان زود انزالی با دارچین یکی از گیاهان خیلی خوب و مفید برای درمان زود انزالی می باشد. دارچین از زمان های قدیم برای درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی مفید بوده است و امروزه هم این گیاه دارویی یکی از بهترین راه های درمان می باشد. دارچین به خاطر طعم دلپذیری که دارد معمولأ هم در غذا و هم در نوشیدنی های گرم و سرد می توانید از آن استفاده کنید. البته مصرف خیلی زیاد دارچین هم می تواند باعث افزایش فشار خون و یا معده درد شود. درمان زود انزالی با دارچین یکی از روش های آسان و لذت بخش می باشد چون هم می توانید به صورت پودر شده از آن استفاده کنید و یا می توانید به راحتی از آن در داخل چای و یا قهوه خود استفاده کنید. در زمانی که در دوران درمان زود انزالی هستید بهتر است که از غذاهای سرد استفاده نکنید. استفاده از ماهی, مرغ,&nbsp;سیب زمینی و نوشیدنی های خیلی سرد می تواند درمان زود انزالی را ماه ها و یا حتی سالها به تاخیر بیندازد. به همین دلیل ما به همه افراد توصیه می کنیم که اگر می خواهند برای درمان زود انزالی خود قدم موثری بردارند توصیه می شود که از این مواد غذایی استفاده نکنند و یا حتی اگر می خواهند استفاده کنند بهتر است که دارچین هم بر روی غذای خود استفاده کنید. چون دارچین تا حدود بسیار زیادی سردی غذاها را برطرف خواهد کرد. درمان زود انزالی معمولأ نیاز به مدت زمان خاصی برای درمان خواهد داشت. که بهتر است در این مدت از مواد غذایی که گرم هستند و یا به اصطلاح گرمی بخش هستند زیاد استفاده کنید. بهترین منابع غذایی برای درمان زود انزالی گوشت پرندگان, گوشت شتر مرغ, سبزیجات برگ پهن, عسل و&nbsp;دارچین می باشد. این مواد غذایی کاملأ به شما کمک خواهند کرد. برای درمان زود انزالی بهتر است که از رژیم غذایی استفاده کنید که حاوی پروتئین گیاهی فراوانی باشد. حتما بخوانید:&nbsp;درمان زود انزالی | ۱۰ راه درمان زود انزالی در مردان با تغذیه و ورزش چون پروتئین یکی از روش های کنترل در انزال می باشد. که می تواند بسیار موثر واقع شود. یکی از ترکیبات موثر که برای درمان زود انزالی بسیار موثر می باشد و می تواند خیلی خوب اثرگذار باشد مصرف شیر بادام با دارچین می باشد. این یکی از ترکیبات موثر می باشد که اگر 2 یا 3 ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف شود می تواند تاخیر خیلی خوبی در رابطه جنسی ایجاد کند. در زمانی که در حال درمان زود انزالی هستید به شدت توصیه می شود که از مصرف لبنیات دوری کنید چون لبنیات کاملأ سرد می باشند و می تواند به راحتی باعث زود انزالی شوند. به همین دلیل سعی کنید از لبنیات برای مدت کوتاهی دوری کنید و به جای آن از مغزهای مقوی مانند گردو,&nbsp;پسته, فندق و&nbsp;بادام استفاده کنید این مواد سرشار از ویتامین, پروتئین و&nbsp;کلسیم می باشد و حتی برای درمان زود انزالی هم بسیار مفید می باشد. برای درمان زود انزالی بهتر است که دارچین را با مقداری عسل مخلوط کنید و روزی 3 بار از آن استفاده کنید. درمان زودانزالی مردان با تغییر متابولیسم بدن درمان زودانزالی مردان با تغییر در متابولیسم بدن می تواند بسیار موثر باشد. چون افرادی به زود انزالی دچار می شوند که دارای تب سرد هستند و دقیقأ دارچین برای این افراد ساخته شده است که می تواند باعث تغییر در تب افراد شود و تب سرد را به تب گرم تغییر خواهد داد. دارچین می تواند باعث افزایش قوای جنسی و تاخیر در انزال زودرس شود. زمانی که در دوران درمان زود انزالی هستید بهتر است که از غذاهای سرد استفاده نکنید. مواد غذایی که درمان زود انزالی را به تاخیر می اندازند و اما می رسیم که موادی که درمان زود انزالی را با تاخیر مواجه می کنند و اصلا در طول دوره درمان توصیه نمی شوند . این مواد غذایی عبارتند از : ماهی ، مرغ ، سیب زمینی ،&nbsp; نوشیدنی های سرد این مواد می تواند درمان زود انزالی را ماه ها و یا حتی سالها به تاخیر بیندازد. به همین دلیل ما توصیه می کنیم ، اگر می خواهید برای درمان زود انزالی اقدام کنید از این مواد غذایی استفاده نکنید و&nbsp; اگر ناچارا استفاده می کنید ، حتما دارچین هم بر روی غذای خود بریزید . به این دلیل که دارچین جلوی سردی غذا را می گیرد. و کلا جهت درمان زود انزالی ، از مواد غذایی با طبیعت گرم ، یا به اصطلاح گرمی بخش استفاده کنید. بهترین منابع غذایی جهت درمان زود انزالی گوشت انواع پرندگان، گوشت شتر مرغ، سبزیجات با برگ پهن،&nbsp;عسل، دارچین، از جمله مواد غذایی تاثیر گذار بر روی افزایش زمان انزال در آقایان می باشند . تاثیر پروتئین گیاهی بر زود انزالی جهت درمان زود انزالی بهتر است که از نوعی رژیم غذایی استفاده کنید که بیشتر حاوی پروتئین های گیاهی زیادی باشد. به این دلیل که پروتئین یکی از راهکار های کنترل انزال مردان بوده که&nbsp; بسیار می تواند موثر واقع بشود. یکی از موادی که برای درمان زود انزالی بسیار مفید است مصرف شیر بادام با دارچین است. این یترکیب&nbsp; اگر ۲ یا ۳ ساعت قبل از انجام عمل رابطه جنسی مصرف شود تاثیر بسیار خوبی روی آقایان می گذارد رابطه لبنیات و انزال زودرس آقایان عزیزی که دچار زود انزالی هستند اکیدا به آنان توصیه می کنیم که از مصرف لبنیات پرهیز کنید ، به این دلیل که طبع لبنیات بسیار سرد می باشد و خود به تنهایی باعث زود انزالی می شود. به همین دلیل سعی کنید حتی الامکان از مصرف لبنیات در طول دوره درمان انزال زودرس پرهیز کنید. اگر هم به ناچار پنیر می خورید حتما آن را با گردو بخورید ، اگر که ماست و دوغ می خورید ، حتما حتما با یک قاشق چایخوری زنیان بخورید . چنانچه ماهی می خورید حتما با خرما بخورید . اگر هم برنج می خورید آن را به همراه&nbsp; زیره بخورید . گوشت مرغ&nbsp; هم حتما با گرمی بخورید ، و کلا هر چیز سرد دیگر با مواد گرمی مثل عسل و خرما و دارچین میل کنید. تاثیر مصرف مغزهای مقوی در درمان زود انزالی مردان به جای لبنیات مثل ماست و شیر و پنیر از مغذهای مقوی مثل ،گردو پسته فندق بادام ، کنجد استفاده کرده ، چون&nbsp; این مواد سرشار از ویتامین ، پروتئین ، کلسیم ، بوده و برای درمان زود انزالی یا انزال زودرس نیز بسیار مفید می باشند. تاثیر خوردن غذاهای سرد با انزال زودرس مردان خیار، دوغ، زردآلو، تخم کدو، کدو حلوایی، گلابی، هلو، هندوانه، اسفناج، آلو، انار، باقلا، بالنگ، بامیه، خرفه، پنیر، ماست کشک، گوشت گاو، دوغ، مرغ ماشینی، قره قروت، شیر بز، ماهی، ارزن، ازگیل، انار ترش، تمبر هندی، جو، ذرت، ریواس، زرشک، سرکه، سنجد، شاه بلوط، گشنیز، گیلاس، لیمو امانی، لیمو ترش، لیمو شیرین، ماش، نارنج، نشاسته، ولیک. ترکیب عسل و دارچین برای درمان زود انزالی مردان یکی دیگر از روش های درمان زود انزالی استفاده از دارچین و عسل می باشد که بهتر است مقداری دارچین را با عسل مخلوط کرده و روزانه تا ۳ بار میل کنید. چون دارچین سبب رقیق شدن خون و&nbsp; همچنین افزایش خون رسانی به آلت تناسلی و نتیجتا درمان زود انزالی می شود. و&nbsp; نهایتا توصیه اکید می کنیم که پودر دارچین را بر روی غذاهای خود بپاشید و حتما از کشیدن سیگار&nbsp; پرهیز کنید. چقدر خوبست که همواره از نوشیدنی های گرم&nbsp; و شیره خرما و انگور زیاد استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن زود انزالی تان را درمان کنید. معجونی برای درمان زود انزالی مردان مصطکى، کندر، بلوط، گلنار، سیاه‏ دانه، زیره ‏ى سیاه، بادیان، زیره‏ ى سبز و زنیان از هر کدام ۱۰ گرم عسل ۵۰۰ گرم برای تهیه معجونی برای درمان زود انزالی شما باید مصطکى، کندر، بلوط، گلنار، سیاه‏ دانه، زیره ‏ى سیاه، بادیان، زیره‏ ى سبز و زنیان از هر کدام ۱۰ گرم را نرم بکوبید. سپس ان را با ۵۰۰گرم عسل ترکیب کرده و حدود ۲۴ ساعت در جای گرم نگهداری کنید. در این صورت این معجون کاملا جا می افتد. در نهایت می توانید ان را میل کنید. ادویه های گرم و انزال زودرس طبق اطلاعات بدست امده استفاده از ماهی – مرغ – سیب زمینی – نوشیدنی های خیلی سرد موجب شکست در درمان زود انزالی خواهد شد. سعی کنید روی همه غذاهایتان دارچین و یا ادویه های گرم دیگری مثل زنجبیل و ... بریزید تا طبه غذایتان کامل گرم شود.همچنین میتوانید با چای تان دارچین بخورید. میخک و درمان زود انزالی برای تهیه معجونی برای درمان زود انزالی کافیست ۱۰ گرم میخک، ۲۰ گرم کندر خوراکى و ۲۰۰ گرم شکر را حسابی ترکیب کنید. سپس انها را ارام بسابید . در مرحله بعدی ۵۰ گرم دانه‏ اسفند سالم و نکوبیده را با این مواد ترکیب کنید. هر شب یک قاشق شربت ‏خورى از این مواد را میل کنید تا مشکل انزال زودرس تان رفع شود. معجون عود هندی برای درمان انزال زودرس برای تهیه یکی دیگر از معجون های درمان زود انزالی کافیست زعفران، فلفل سیاه، عود هندى و میخک از هر کدام ۲۰ گرم، را حسابی بسائید. سپس انها را با ۵۰۰ گرم عسل ترکیب کنید.در نهایت باید این معجونی که اماده کردید را هر صبح، ظهر و شب و هر مرتبه یک قاشق شربت خوری میل کنید تا کم کم نتیجه اش را ببینید. معجون زنجبیل جهت درمان زود انزالی مردان برای درمان انزال زودرس ۵/ ۲ گرم زعفران، ۱۰ گرم زنجبیل و ۱۰۰ گرم شکر را وقتی که با هم ترکیب کردید کامل بسابانید تا نرم شود. سپس ان را با ۲۵۰ گرم عسل ترکیب کنید. اکنون معجون شما اماده است.حال میتوانید ان را صبح، ظهر و شب و هر مرتبه یک قاشق شربت‏خورى بخورید تا نتیجه اش را کم کم ببینید.نکته: در افراد گرم مزاج معجون های زود انزالی را با ۲ قاشق سرکه میتوانید بخورید. سستی کمر در مردها و انزال زودرس برای درمان سستی کمر اقایان و همچنین درمان انزال زود رس انها شما میتوانید با دارچین ۵ گرم، زنجبیل ۵ گرم، هیل قراب 5گرم، میخک ۵ گرم، شقاقل 15گرم، دار فلفل ۵ گرم، تخم زردک 30گرم، تخم شاهی ۳۰ گرم یک داروی طبیعی درمانی تهیه کنید. کافیست همه این مواد را مخلوط کرده و حسابی بسائید. سپس ان را صبح و ظهر و شب یک قاشق مرباخوری با شربت قند بخورید. درمان زود انزالی با عرقیجات برای درمان انزال زود رس میتوانید از عرق دار چین، عرق سیر، عرق تارونه، عرق میخک، عرق زنجبیل ، عرق ہولاغ اوقی، عرق زانیان، عرق نعنا، عرق آویشن، میزان مصرف یک فنجان بعد از هر وعده غذا استفاده کنید.همچنین پیشنهاد می شود برای درمان انزال زودرس روزانه دو بار دم‌کرده گل میخک را در روز میل کنید. نوشیدن دم‌کرده زنجبیل و عسل و مصرف روزانه سیر و کلا غذاهایی با طبع گرم میتواند برای شما مفید باشد.سعی کنید خوراکی های ترش مزه را هم از وعده ها و میان وعده های خود حذف کنید. لطفا مشکل زود انزالی را جدی بگیرید و سعی کنید ان را درمان کنید.چون دلیل خیلی از طلاق ها در دادگاه خانواده همین مشکل زودانزالی مردان است. وقتی زن و مرد با هم ارضا نشوند دچار مشکلات روحی و همچنین بیماری های روحی مختلف خواهند شد. منبع: دلگرام&nbsp;| زوملایف&nbsp;| نیک‌صالحی " ,"datePublished":"2019-05-17T23:06:27+04:30","dateModified":"2020-03-14T11:10:08+03:30","mainEntityOfPage":"Article", "publisher" : [{"@context" : "https://schema.org", "@type" : "Organization", "name" : "jameesalamat.com - جامعه سلامت", "url":"jameesalamat.com", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "jameesalamat.com/themes/custom/winter/logo.png", "width": "300px", "height": "83px" }}] }