هایفوتراپی یا تکنیک اولتراسوند متمرکز با شدت بالا یک روش غیر جراحی و سرپایی است که بدون نیاز به دوره نقاهت برای لیفت و رفع افتادگی ابرو، گونه، شلی پوست صورت و گردن و لیفت گردن انجام می‌شود

در روش هایفوتراپی امواج اولتراسوند در زیر سطح پوست متمرکز شده و موجب لیفت و سفتی بافت‌های شل شده پوست می‌شود. نتایج آن به تدریج رخ می‌دهد، اما چشمگیر و دراز مدت خواهد بود. عوارض هایفو بسیار اندک است. میزان احساس درد و ناراحتی این درمان از شخصی به شخص دیگر متفاوت است. بیشتر بیماران مرحله دریافت انرژی گرمایی را به خوبی تحمل می‌کنند. هر درد یا ناراحتی همراه با این روش، موقتی بوده و معمولاً فقط در طی عمل بروز خواهد کرد. مردان متقاضیان بسیار خوبی برای هایفوتراپی هستند. هایفوتراپی یک درمان کاملاً غیرتهاجمی برای لیفت پوست است که در مقایسه با سایر روش‌های لیفت پوست، با درد بسیار کمتری همراه است. متخصصین کلینیک پوست و مو در طول مشاوره، روش هایفو را برای لیفت نواحی صورت و گردن، به ویژه گونه، زیر چانه، اطراف چشم و پیشانی به شما پیشنهاد می‌دهند. به دلیل آنکه دستگاه HIFU دارای سرعت بسیار بالایی است، درمان را در حداقل زمان به شما ارائه می‌دهد‌. پس از درمان متوجه بهبودی در پوست خود خواهید شد

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی چیست و چگونه به شادابی پوست کمک می کند

هایفو به معنای امواج اولتراسوند با فرکانس بالاست. در این روش از انرژی میکرو امواج فراصوت متمرکز برای منقبض کردن الیاف کلاژن و تحریک رشد کلاژن جدید به منظور ایجاد یک لیفت طبیعی، بدون عمل جراحی و نقاهت پس از عمل استفاده می‌شود. الیاف کلاژن به استحکام ساختارهای مختلف بدن کمک می‌کند و همچنین از جذب شدن و تحلیل رفتن ساختارهایی مانند پوست جلوگیری می‌کند. با کاهش کلاژن، پوست حالت ارتجاعی طبیعی، سفتی و استحکام خود را از دست می‌دهد و دچار خطوط ریز، چین و چروک و افتادگی می‌شود.
 
در روش هایفو با استفاده از امواج فراصوت، بافت پوست انرژی گرمایی را دریافت کرده و منقبض شده و این موجب سفت شدن فوری آن می‌گردد. این نتایج با گذشت زمان سبب لیفت و رفع افتادگی قابل توجه پوست می‌شود. پس از هایفوتراپی، اثرات آن همچنان ادامه دارد و موجب افزایش رشد پروتئین کلاژن جدید و تشکیل ساختار مستحکم پوست خواهد شد.

مزایا و فواید هایفوتراپی

هایفوتراپی چیست و چگونه به شادابی پوست کمک می کند

  • به دلیل دسترسی به لایه‌های عمیق پوست تا 4.5 میلی‌متر، پیشرفته‌ترین متد حرارتی برای بهبود چین و چروک می‌باشد. 
  • روش اولتراسوند با شدت بالا باعث تحریک لایه عمیق عضلات صورت (SMAS) می‌شود که عامل ایجاد کننده چین و چروک در صورت است.
  • نیازی به هیچ‌گونه عمل جراحی و یا عمل لیفت ندارد.
  • کاملاً ایمن و بدون درد است.
  • دوره نقاهت وجود ندارد.
  • درمان آن سریع و بدون عوارض بعد از جراحی است.

هایفوتراپی برای چه افرادی مناسب است؟

هایفوتراپی چیست و چگونه به شادابی پوست کمک می کند

این روش برای افرادی مناسب است که پوست آنها تا حدی "شل شده" که قابل مشاهده است و حس می‌کنند استحکام و سفتی پوستشان کاهش یافته است. افتادگی ابرو و یا پلک اغلب اولین نشانه "پیری" پوست است. به طور معمول افراد سی ساله و بالاتر که دارای شل شدگی خفیف تا متوسط پوست هستند، متقاضیان مناسبی برای هایفوتراپی می‌باشند.
 
این تکنیک، افتادگی خفیف تا متوسط پوست شل و یا ضعیف شده را برطرف می‌سازد و به طور خاص، از طریق ترمیم و جوان‌سازی عمیق پوست، موجب لیفت ابرو و پیشانی می‌شود که این به نوبه خود باعث کاهش پوست اضافی، نمایان شدن فرم اصلی چشم‌ها و بهبود ظاهر کلی و جوان‌تر شدن صورت می‌شود. هایفو تراپی علاوه بر لیفت کامل صورت، برای لیفت گردن، قفسه سینه، بازوها، آرنج، شکم، ران‌ها و زانوها نیز انجام می‌شود.

مردان متقاضیان بسیار خوبی برای هایفوتراپی هستند، زیرا این روش نیاز به دوره بهبودی و نقاهت ندارد و این اجازه می‌دهد تا افراد بتوانند بلافاصله به فعالیت‌های روزانه خود بازگردند. به این دلیل، هایفوتراپی یک روش مناسب است.

هایفوتراپی چه مشکلاتی رابرطرف می‌کند؟

هایفوتراپی چیست و چگونه به شادابی پوست کمک می کند

  • لیفت و سفت شدن پوست گونه
  • لیفت فک و چانه
  • کاهش چروک و خطوط عمودی گوشه‌های لب
  • بهبود خط چانه و رفع غبغب
  • سفت شدن پوست و لیفت پیشانی
  • لیفت و بالا کشیدن ابرو
  • بهبود و صاف شدن بافت پوست

دستگاه HIFU  چگونه کار می‌کند؟

هایفوتراپی چیست و چگونه به شادابی پوست کمک می کند

این دستگاه انرژی صوتی را به زیر پوست ارسال می‌‌کند. این امواج به سه لایه سطحی و درم و لایه نازکی از بافت همبند که بر روی عضله‌ قرار دارد و جراحان در طی جراحی لیفت آن را سفت می‌کنند، نفوذ کرده و اثرات گرمایی خود را اِعمال می‌کند. انرژی حرارتی با گرم و منقبض کردن این بافت‌ها، باعث سفت شدن پوست و ساخت کلاژن جدید می‌گردد که نهایتاً لیفت و سفت شدن بلند مدت پوست را به دنبال خواهد داشت.

وضعیت بیمار پس از هایفوتراپی چگونه است؟

هایفوتراپی چیست و چگونه به شادابی پوست کمک می کند

هیچ‎گونه دوره نقاهت و بهبودی مرتبط با این روش غیر تهاجمی وجود ندارد، بنابراین بیماران قادرند بلافاصله فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرند. اغلب پس از درمان، بیمار متوجه نتایج فوری و محسوسی در سفتی پوست خود می‌شود.

آیا هایفوتراپی با درد همراه است؟

هایفوتراپی چیست و چگونه به شادابی پوست کمک می کند

عوارض هایفو بسیار اندک است. میزان احساس درد و ناراحتی این درمان از شخصی به شخص دیگر متفاوت است. بیشتر بیماران مرحله دریافت انرژی گرمایی را به خوبی تحمل می‌کنند. هر درد یا ناراحتی همراه با این روش، موقتی بوده و معمولاً فقط در طی عمل بروز خواهد کرد.

اثرات هایفوتراپی تا چه مدت باقی می‌ماند؟

هایفوتراپی چیست و چگونه به شادابی پوست کمک می کند

بیماران می‌توانند برخی از اثرات اولیه درمان و لیفت صورت را مشاهده کنند. سفت شدن پوست در طی 3 تا 4 ماه رخ می‌دهد و کلاژن‌های جدیدتر با کلاژن‌های قدیمی جایگزین می‌گردد. فرایند بازسازی کلاژن تا 6 ماه پس از شروع درمان ادامه خواهد یافت. روند پیری با همین سرعت ادامه دارد، اما نتایج هایفوتراپی دائمی بوده و محو نخواهد شد.

انجام هایفوتراپی چقدر طول می‌کشد؟

هایفوتراپی چیست و چگونه به شادابی پوست کمک می کند

طول مدت درمان بستگی به منطقه تحت درمان و برنامه درمانی منحصربه فرد شما بستگی دارد. به عنوان مثال هایفو تراپی کامل صورت تنها حدود یک ساعت طول می‌کشد، از این رو این درمان فرصت وقت زیادی نمی‌برد.

آیا هایفوتراپی روشی ایمن است؟

هایفوتراپی چیست و چگونه به شادابی پوست کمک می کند

با دستگاه اولتراسوند متمرکز با شدت بالا (HIFU)، دستیابی به نتایج بسیار عالی برای رفع غبغب و چانه، بهبود خط خنده، کاهش چین و چروک‌های کنار چشم و سفت شدن و جوان سازی پوست در مناطق هدف امکان‌پذیر شده است. تا کنون هایفوتراپی برای صدها هزار نفر از مردم در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است.

آیا هایفوتراپی عوارض جانبی دارد؟

هایفوتراپی چیست و چگونه به شادابی پوست کمک می کند

در ابتدا ممکن است مقداری قرمزی و یا تورم را در منطقه درمان مشاهده کنید و کمی احساس سوزش داشته باشید. این علائم که در عرض چند ساعت ناپدید خواهد شد، نشان دهنده این است که پوست شما روند بازسازی کلاژن را آغاز کرده است. ایمنی و بی‌خطر بودن هایفوتراپی و اثرات سفت‌کنندگی آن بر پوست از نظر بالینی به اثبات رسیده و اثرات جوانسازی آن طبیعی و تدریجی می‌باشد.

چند جلسه درمان مورد نیاز است؟

هایفوتراپی چیست و چگونه به شادابی پوست کمک می کند

اکثر بیماران تنها به یک تا دو جلسه درمان نیاز دارند. کارشناسان معتقدند که نتایج بالینی چشمگیری را می‌توان به دست آورد و بهبودی پوست تا 6 ماه پس از درمان اولیه قابل مشاهده است. درمان تکمیلی می‌تواند در فواصل 1 ساله بسته به میزان لیفت و سفتی مورد نیاز پوست انجام شود.

هزینه هایفوتراپی

هایفوتراپی چیست و چگونه به شادابی پوست کمک می کند

هزینه‌ هایفوتراپی بستگی به تجهیزات و امکانات درمان و نیز هزینه پزشکان دارد. موضوع مهمی که قیمت را تحت تأثیر قرار می‌دهد، این است که چه بخشی از بدن شما نیاز به درمان دارد و چه تعداد جلسات درمان مورد نیاز است.

منبع : tabnakbato.ir

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
The comment language code.

Filtered HTML

  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
امتیاز
{"ratingValue":4.8,"reviewCount":5}
جمع امتیاز ها
5
تعداد امتیاز ها
5

افزودن دیدگاه جدید

Filtered HTML

  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
Schemas
{ "@context" : "https://schema.org", "@type" : "Article", "name" : "هایفوتراپی چیست و چگونه به شادابی پوست کمک می کند","headline" : "هایفوتراپی چیست و چگونه به شادابی پوست کمک می کند", "url" : "https://jameesalamat.com/node/164","id" : "https://jameesalamat.com/node/164","image":[ "http://jameesalamat.com/sites/default/files/field/image/%D9%87%D8%A7%DB%8C%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%BE%DB%8C.jpg"], "author":"Jameesalamat.com - جامعه سلامت","description":" هایفوتراپی یا تکنیک اولتراسوند متمرکز با شدت بالا یک روش غیر جراحی و سرپایی است که بدون نیاز به دوره نقاهت برای لیفت و رفع افتادگی ابرو، گونه، شلی پوست صورت و گردن و لیفت گردن انجام می‌شود" , "articleBody" : " در روش هایفوتراپی امواج اولتراسوند در زیر سطح پوست متمرکز شده و موجب لیفت و سفتی بافت‌های شل شده پوست می‌شود. نتایج آن به تدریج رخ می‌دهد، اما چشمگیر و دراز مدت خواهد بود. عوارض هایفو بسیار اندک است. میزان احساس درد و ناراحتی این درمان از شخصی به شخص دیگر متفاوت است. بیشتر بیماران مرحله دریافت انرژی گرمایی را به خوبی تحمل می‌کنند. هر درد یا ناراحتی همراه با این روش، موقتی بوده و معمولاً فقط در طی عمل بروز خواهد کرد. مردان متقاضیان بسیار خوبی برای هایفوتراپی هستند. هایفوتراپی یک درمان کاملاً غیرتهاجمی برای لیفت پوست است که در مقایسه با سایر روش‌های لیفت پوست، با درد بسیار کمتری همراه است. متخصصین کلینیک پوست و مو در طول مشاوره، روش هایفو را برای لیفت نواحی صورت و گردن، به ویژه گونه، زیر چانه، اطراف چشم و پیشانی به شما پیشنهاد می‌دهند. به دلیل آنکه دستگاه HIFU دارای سرعت بسیار بالایی است، درمان را در حداقل زمان به شما ارائه می‌دهد‌. پس از درمان متوجه بهبودی در پوست خود خواهید شد هایفوتراپی چیست؟ هایفو به معنای امواج اولتراسوند با فرکانس بالاست. در این روش از انرژی میکرو امواج فراصوت متمرکز برای منقبض کردن الیاف کلاژن و تحریک رشد کلاژن جدید به منظور ایجاد یک لیفت طبیعی، بدون عمل جراحی و نقاهت پس از عمل استفاده می‌شود. الیاف کلاژن به استحکام ساختارهای مختلف بدن کمک می‌کند و همچنین از جذب شدن و تحلیل رفتن ساختارهایی مانند پوست جلوگیری می‌کند. با کاهش کلاژن، پوست حالت ارتجاعی طبیعی، سفتی و استحکام خود را از دست می‌دهد و دچار خطوط ریز، چین و چروک و افتادگی می‌شود. &nbsp; در روش هایفو با استفاده از امواج فراصوت، بافت پوست انرژی گرمایی را دریافت کرده و منقبض شده و این موجب سفت شدن فوری آن می‌گردد. این نتایج با گذشت زمان سبب لیفت و رفع افتادگی قابل توجه پوست می‌شود. پس از هایفوتراپی، اثرات آن همچنان ادامه دارد و موجب افزایش رشد پروتئین کلاژن جدید و تشکیل ساختار مستحکم پوست خواهد شد. مزایا و فواید&nbsp;هایفوتراپی به دلیل دسترسی به لایه‌های عمیق پوست تا 4.5 میلی‌متر، پیشرفته‌ترین متد حرارتی برای بهبود چین و چروک می‌باشد.&nbsp; روش اولتراسوند با شدت بالا باعث تحریک لایه عمیق عضلات صورت (SMAS) می‌شود که عامل ایجاد کننده چین و چروک در صورت است. نیازی به هیچ‌گونه عمل جراحی و یا عمل لیفت ندارد. کاملاً ایمن و بدون درد است. دوره نقاهت وجود ندارد. درمان آن سریع و بدون عوارض بعد از جراحی است. هایفوتراپی برای چه افرادی مناسب است؟ این روش برای افرادی مناسب است که پوست آنها تا حدی "شل شده" که قابل مشاهده است و حس می‌کنند استحکام و سفتی پوستشان کاهش یافته است. افتادگی ابرو و یا پلک اغلب اولین نشانه "پیری" پوست است. به طور معمول افراد سی ساله و بالاتر که دارای شل شدگی خفیف تا متوسط پوست هستند، متقاضیان مناسبی برای هایفوتراپی می‌باشند. &nbsp; این تکنیک، افتادگی خفیف تا متوسط پوست شل و یا ضعیف شده را برطرف می‌سازد و به طور خاص، از طریق ترمیم و جوان‌سازی عمیق پوست، موجب لیفت ابرو و پیشانی می‌شود که این به نوبه خود باعث کاهش پوست اضافی، نمایان شدن فرم اصلی چشم‌ها و بهبود ظاهر کلی و جوان‌تر شدن صورت می‌شود. هایفو تراپی علاوه بر لیفت کامل صورت، برای لیفت گردن، قفسه سینه، بازوها، آرنج، شکم، ران‌ها و زانوها نیز انجام می‌شود. مردان متقاضیان بسیار خوبی برای هایفوتراپی هستند، زیرا این روش نیاز به دوره بهبودی و نقاهت ندارد و این اجازه می‌دهد تا افراد بتوانند بلافاصله به فعالیت‌های روزانه خود بازگردند. به این دلیل، هایفوتراپی یک روش مناسب است. هایفوتراپی چه مشکلاتی رابرطرف می‌کند؟ لیفت و سفت شدن پوست گونه لیفت فک و چانه کاهش چروک و خطوط عمودی گوشه‌های لب بهبود خط چانه و رفع غبغب سفت شدن پوست و لیفت پیشانی لیفت و بالا کشیدن ابرو بهبود و صاف شدن بافت پوست دستگاه HIFU&nbsp; چگونه کار می‌کند؟ این دستگاه انرژی صوتی را به زیر پوست ارسال می‌‌کند. این امواج به سه لایه سطحی و درم و لایه نازکی از بافت همبند که بر روی عضله‌ قرار دارد و جراحان در طی جراحی لیفت آن را سفت می‌کنند، نفوذ کرده و اثرات گرمایی خود را اِعمال می‌کند. انرژی حرارتی با گرم و منقبض کردن این بافت‌ها، باعث سفت شدن پوست و ساخت کلاژن جدید می‌گردد که نهایتاً لیفت و سفت شدن بلند مدت پوست را به دنبال خواهد داشت. وضعیت بیمار پس از هایفوتراپی چگونه است؟ هیچ‎گونه دوره نقاهت و بهبودی مرتبط با این روش غیر تهاجمی وجود ندارد، بنابراین بیماران قادرند بلافاصله فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرند. اغلب پس از درمان، بیمار متوجه نتایج فوری و محسوسی در سفتی پوست خود می‌شود. آیا هایفوتراپی با درد همراه است؟ عوارض هایفو بسیار اندک است. میزان احساس درد و ناراحتی این درمان از شخصی به شخص دیگر متفاوت است. بیشتر بیماران مرحله دریافت انرژی گرمایی را به خوبی تحمل می‌کنند. هر درد یا ناراحتی همراه با این روش، موقتی بوده و معمولاً فقط در طی عمل بروز خواهد کرد. اثرات هایفوتراپی تا چه مدت باقی می‌ماند؟ بیماران می‌توانند برخی از اثرات اولیه درمان و لیفت صورت را مشاهده کنند. سفت شدن پوست در طی 3 تا 4 ماه رخ می‌دهد و کلاژن‌های جدیدتر با کلاژن‌های قدیمی جایگزین می‌گردد. فرایند بازسازی کلاژن تا 6 ماه پس از شروع درمان ادامه خواهد یافت. روند پیری با همین سرعت ادامه دارد، اما نتایج هایفوتراپی دائمی بوده و محو نخواهد شد. انجام هایفوتراپی چقدر طول می‌کشد؟ طول مدت درمان بستگی به منطقه تحت درمان و برنامه درمانی منحصربه فرد شما بستگی دارد. به عنوان مثال هایفو تراپی کامل صورت تنها حدود یک ساعت طول می‌کشد، از این رو این درمان فرصت وقت زیادی نمی‌برد. آیا هایفوتراپی روشی ایمن است؟ با دستگاه اولتراسوند متمرکز با شدت بالا (HIFU)، دستیابی به نتایج بسیار عالی برای رفع غبغب و چانه، بهبود خط خنده، کاهش چین و چروک‌های کنار چشم و سفت شدن و جوان سازی پوست در مناطق هدف امکان‌پذیر شده است. تا کنون هایفوتراپی برای صدها هزار نفر از مردم در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است. آیا هایفوتراپی عوارض جانبی دارد؟ در ابتدا ممکن است مقداری قرمزی و یا تورم را در منطقه درمان مشاهده کنید و کمی احساس سوزش داشته باشید. این علائم که در عرض چند ساعت ناپدید خواهد شد، نشان دهنده این است که پوست شما روند بازسازی کلاژن را آغاز کرده است. ایمنی و بی‌خطر بودن هایفوتراپی و اثرات سفت‌کنندگی آن بر پوست از نظر بالینی به اثبات رسیده و اثرات جوانسازی آن طبیعی و تدریجی می‌باشد. چند جلسه درمان مورد نیاز است؟ اکثر بیماران تنها به یک تا دو جلسه درمان نیاز دارند. کارشناسان معتقدند که نتایج بالینی چشمگیری را می‌توان به دست آورد و بهبودی پوست تا 6 ماه پس از درمان اولیه قابل مشاهده است. درمان تکمیلی می‌تواند در فواصل 1 ساله بسته به میزان لیفت و سفتی مورد نیاز پوست انجام شود. هزینه هایفوتراپی هزینه‌ هایفوتراپی بستگی به تجهیزات و امکانات درمان و نیز هزینه پزشکان دارد. موضوع مهمی که قیمت را تحت تأثیر قرار می‌دهد، این است که چه بخشی از بدن شما نیاز به درمان دارد و چه تعداد جلسات درمان مورد نیاز است. منبع :&nbsp;tabnakbato.ir " ,"datePublished":"2018-07-08T23:36:26+04:30","dateModified":"2019-09-18T13:39:02+04:30","mainEntityOfPage":"Article", "publisher" : [{"@context" : "https://schema.org", "@type" : "Organization", "name" : "jameesalamat.com - جامعه سلامت", "url":"jameesalamat.com", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "jameesalamat.com/themes/custom/winter/logo.png", "width": "300px", "height": "83px" }}] }