تست های بارداری خانگی قبل ازانجام آزمایش به دلیل سریع و آسان و دردسترس بودن آن ها میتواند روش خوب و مفیدی برای تشخیص بارداری باشد.

تست حاملگی با ادرار

۱۵ روش تست بارداری در خانه

بارداری موضوعی است که در روابط زناشویی زوجین اجتناب ناپذیر است و هر زوجی حداقل یکبار به انجام چنین تستی اقدام کرده است. تست بارداری می تواند قبل از انجام آزمایش و انجام تست های مختلف مدرن با روش های تست بارداری خانگی انجام شود ، روش هایی بسیار جالب که از مردمان قدیم به جای مانده و در گذشته با این روش های طبیعی که خواهیم گفت متوجه بارداری یا عدم آن می شدند .همه این روش ها، به عنوان تست حاملگی بسیار مفید هستند و به راحتی میتوانید در منزل انجام دهید ،فقط مطمئن شوید نمونه ادرار صبح خود را کنار بگذارید زیرا رقیق تر است.

تست حاملگی با خون

۱۵ روش تست بارداری در خانه

تست های خونی روش دیگری هستند که قطعا توسط پزشک انجام می شوند. بدون شک موارد مصرف آنها کمتر از تست های ادراری است، چون همانطور که گفتم بیشتر خانم ها ابتدا از تست ادراری استفاده کرده و در صورت لزوم برای تست خونی مراجعه می کنند.
 
دقت تست خونی در تشخیص بارداری بالاتر از تست ادراری بوده و حتی شش تا هشت روز بعد از تخمک گذاری نیز می تواند به کار برود. البته همانطور که می دانید نتیجه ی این تست چند روز بعد به دست شما خواهد رسید.

1. تست بارداری با بیبی تست

۱۵ روش تست بارداری در خانه

بهترین مزیت تست بارداری انجام آسان آن در منزل است. بعد از خریداری تست بسته تست را باز کرده، دستورالعمل آن را مطالعه کنید، طبق آن نمونه گیری را انجام دهید و زمان کافی را برای تعیین نتیجه بدهید.

تست های بارداری مختلفی در داروخانه ها وجود دارد که در یکی از انواع آنها باید ابتدا ادرار خود را داخل ظرفی گود جمع کرد و سپس تست را داخل آن فرو برد.

در نوع دیگر آن ادرار را در ظرفی گود جمع کنید و چند قطره از آن با قطره چکان به محل تعیین شده روی تست بچکانید تا مشخص شود که باردار هستید یا خیر. در نوعی از آنها نیزبرای تشخیص بارداری ، تست را در مسیر جریان ادرار قرار می دهند.

پس از گذشت زمان لازم، نتیجه به صورت تغییر رنگ یا ایجاد خط (دو خط به معنی باردار بودن و یک خط به معنی باردار نبودن) یا یک نشانمانند مثبت (+) یا منفی (-یا کلمه" باردار هستید (pregnant) " یا "باردار نیستید (not pregnant) " مشخص می شود.

بعد از عقب افتادن تاریخ پریود بیشتر تست های بارداری تا 99% دقت دارند.

2. تست بارداری خانگی با برگ قاصدک

۱۵ روش تست بارداری در خانه

برگ های قاصدک را برش بزنید و آنها را در ظرف پلاستیکی قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که آنها در تماس با نور خورشید قرار ندارند. قبل از آزمایش، مقدار زیادی آب بنوشید و مطمئن شوید که مثانه شما پر است، ادرار خود را بر روی برگ بریزید و بگذارید برگ ها در آن باقی بماند پس از 10 دقیقه نگاهی به برگ قاصدک بیندازید، وجود علائم قرمز رنگ روی سطح برگ ها، بدین معنی است که آزمون مثبت است.

3. تست بارداری خانگی با کاج

۱۵ روش تست بارداری در خانه

همه عناصر درخت کاج را با هم مخلوط کنید، مخروط ، شاخه و برگ و آنها را داخل ظرف پلاستیکی قرار دهید سپس مقدار زیادی آب بنوشید و اجازه دهید مثانه شما پس از 5 دقیقه پر شود و بعد داخل مخلوط ادرار کنید و 10 دقیقه صبر کنید. مخلوط کاج را بررسی کنید ،اگر مواد مخلوط رنگ خود را تغییر داده اند، پس این بدان معنی است که آزمون حاملگی مثبت است.

4. تست بارداری خانگی با سفید کننده

۱۵ روش تست بارداری در خانه

این تست بسیار ساده است، اما باید با احتیاط انجام شود فقط ادرار خود را در یک ظرف سفید کننده مخلوط کنید و چند دقیقه صبر کنید اگر مخلوط سفید کننده و ادرار شما شروع به ایجاد فوم کرد، باید خودتان را آماده کنید، تا یک خبر شاد را با همه افراد به اشتراک بگذارید شکل فوم نشان می دهد که آزمون مثبت است.

5. تست بارداری خانگی با خمیر دندان

۱۵ روش تست بارداری در خانه

خمیر دندان سفید را، با ادرار خود را در یک ظرف پلاستیکی مخلوط کنید اجازه دهید خمیر دندان در آن حل شود و منتظر واکنش بمانید. اگر رنگ خمیر دندان سفید خود را به آبی تغییر بدهد، پس خود را به عنوان یک مادر در نظر بگیرید، زیرا آزمون حاملگی شما مثبت است. تنها معضل مربوط به این آزمون این است که میزان ادرار و زمان تغییر رنگ خمیر دندان مشخص نیست.

6. تست بارداری خانگی با سرکه

۱۵ روش تست بارداری در خانه

فقط سرکه را در یک ظرف با ادرار مخلوط کنید و آن را خوب هم بزنید تا حباب ایجاد شود پس از دیدن آنها، نگران نشوید زیرا آنها برای شما بی ضرر هستند و فقط یک واکنش شیمیایی است که زمانی ظاهر می شود که سرکه را در ادرار خود مخلوط کنید اگر رنگ مخلوط تغییر کند، نتیجه آزمایش شما مثبت است. ضعف این تست، همانند خمیر دندان است مقدار مورد نیاز هر دو عنصر ذکر نشده است.

7. تست بارداری خانگی با گندم و جو

۱۵ روش تست بارداری در خانه

این روش جالب تشخیص جنسی جنین به روش مصریان باستان است. ادرار خود را بر روی دانه های گندم و جو قرار دهید و منتظر بمانید تا واکنش اتفاق بیفتد این آزمایش ،می تواند زمان ببرد. زیرا نتیجه آزمایش به تخمیر دانه های گندم و جو بستگی دارد اگر گندم و جو، شروع به تخمیر کنند، بدین معنی است که نتیجه آزمایش مثبت است. همچنین گفته شده است که مصریان اعتقاد دارند ، اگر دانه گندم رشد کند، این نشان می دهد که پسر بچه است و اگر دانه جو رشد کند، نشان دختر بچه است.

8. تست بارداری خانگی با قند

۱۵ روش تست بارداری در خانه

فقط قند را در ظرفی گذاشته و ادرار خود را روی آن اضافه کنید اگر قند شروع به تجزیه شدن کند،جواب منفی است اما اگر قند شروع به ساختن توده کند، آزمون حاملگی شما مثبت است.

9. تست بارداری خانگی با پودر خردل

۱۵ روش تست بارداری در خانه

اگر شما نیاز به انجام این آزمون دارید، باید فقط دو مرحله ساده را دنبال کنید، تا نتیجه دهد و شک در مورد حاملگی از بین برود وان حمام را با آب گرم پر کنید و فقط مقدار کمی از پودر خردل را به آن اضافه کنید. آن را با آب مخلوط کنید و زمانی که در آب حل شد، به مدت 10 تا 15 دقیقه در آن دراز بکشید بعد ،فقط دوش معمولی بگیرید و تا فردا صبر کنید.
اگر روز بعد، قاعدگی به طور طبیعی شروع شد، بدین معنی است که نتیجه منفی است و اما تاخیر در چرخه قاعدگی ناشی از علت دیگری است، اما اگر شروع نشود، به این معنی است که شما باردار هستید.

10. تست بارداری خانگی با صابون

۱۵ روش تست بارداری در خانه

شما فقط می توانید این آزمایش را با استفاده از یک تکه صابون در حمام انجام دهید ابتدا یک تکه صابون را بشویید و اطمینان حاصل کنید که کمی خشک شده. ادرار خود را در یک مخزن جمع آوری کنید و آن را روی صابون بریزید و منتظر واکنش بمانید اگر صابون شروع به ایجاد کف فوم کند، بدین معنی است که نتیجه آزمایش مثبت است.

11. تست بارداری خانگی با آب گوجه فرنگی و سرکه

۱۵ روش تست بارداری در خانه

آب گوجه فرنگی را گرفته و در ظرفی بریزید حالا ¼ فنجان سرکه را به آب گوجه فرنگی اضافه کنید و آن را با هم مخلوط کنید ؛ ادرار خود را به مخلوط اضافه کنید. اجازه دهید، تا واکنش رخ دهد و ببینید چه رنگی مشاهده میشود. اگر رنگ به زرد تبدیل شود، نتیجه منفی است، اما اگر رنگ به سبز تبدیل شود، پس شما حامله هستید.
11. مجموعه ادرار برای تست بارداری در خانه 
نحوه استفاده

بعد از بیدار شدن از خواب یا در هر زمانی از روز، می توانید این آزمایش را انجام دهید ؛ ادرار خود را در ظرف، شیشه یا بطری جمع آوری کنید و آن را روی سطح صاف قرار دهید. به مدت 24 ساعت به آن دست نزنید پس از آن داخل ظرفی که ادرار در آن قرار دارد ، به عنوان مثال (ظرف، بطری یا شیشه) را نگاه کنید ، اگر یک لایه سفید روی سطح ادرار خود را می بینید، بدین معنی است که نتیجه آزمایش مثبت است و اگر رنگ آن تغییر نکرده باشد، جواب منفی است.

12. تست بارداری خانگی با پراکسید و تیلنول 

۱۵ روش تست بارداری در خانه

در این روش تشخیص حاملگی، فقط باید اولین ادرار صبح را در ظرفی جمع آوری کنید و آن را روی سطح قرار دهید پراکسید و تیلنول را به مقدار ادرار خود در ظرف دیگر بریزید، سپس با هم مخلوط کنید و چند ثانیه صبر کنید اگر کل مخلوط ادرار، و پراکسید و تیلنول به رنگ آبی تبدیل شود، بدین معنی است که نتیجه مثبت است.

13. تست بارداری خانگی با پیاز

۱۵ روش تست بارداری در خانه

پزشکان در زمان قدیم ،یک پیاز را در واژن زنان، به مدت یک شبانه روز قرار میدادند و صبح روز بعد نتیجه را مشاهده میکردند آنها معتقد بودند اگر دهان شخص بوی پیاز بدهد نتیجه مثبت است.

14. تست بارداری با نوشیدنی نوشابه 

۱۵ روش تست بارداری در خانه

نوشابه را در یک لیوان قرار داده و قطره ای از نمونه ادرار را به آن اضافه کنید. دو واکنش می تواند وجود داشته باشد:یا سودا را فعال می کند، یا هیچ واکنشی اتفاق نمی افتد،که در این حالت نتیجه منفی است.

15. تست بارداری با کلم قرمز

۱۵ روش تست بارداری در خانه

این آزمایش، بسیار ساده انجام می شود و نتیجه این آزمایش باروری و جنس نوزاد را تایید می کند ابتدا یک ظرف بر روی اجاق گاز قرار داده و کلم قرمز را در آن بریزید ،سپس آب را به آن اضافه کنید تا کلم خرد شده کاملا در آن فرو رود. اجازه دهید،تا آب به مدت 10 دقیقه جوش بزند و سپس آن را در دمای اتاق خنک کنید ؛ بعد از اینکه آب کلم خنک شد، آب کلم را در ظرف دیگری بریزید. نمونه ادرار خود را در آن ریخته و منتظر واکنش بمانید مهم نیست چه نوع تغییری رخ دهد، تغییر رنگ و یا تغییر در عنصر به معنای حاملگی است. اما اگر رنگ به صورتی قرمز تبدیل شود، پس احتمال داشتن یک پسر بچه وجود دارد و اگر رنگ ارغوانی باقی بماند، احتمال وجود داشتن یک دختر بچه وجود دارد.

حرف آخر

۱۵ روش تست بارداری در خانه

به طور کلی می توان گفت دقت تست های خانگی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • زمان تخمک گذاری در دوره قاعدگی و اینکه چه زمانی لانه گزینی تخم صورت گرفته باشد
  • چه مدت بعد از بارداری تست انجام شده است
  • دقت موقع انجام تست و دستورالعمل های درج شده بر روی آن
  • میزان دقت و کیفیت خود تست بارداری که از داروخانه تهیه شده است.

تمامی این روش ها در منزل قابل استفاده هستند، پس حتما امتحانشان کنید.

منبع: نمناک | نمناک | بیتوته

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
The comment language code.

Filtered HTML

  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
امتیاز
{"ratingValue":5,"reviewCount":1}
جمع امتیاز ها
5
تعداد امتیاز ها
1

افزودن دیدگاه جدید

Filtered HTML

  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
Schemas
{ "@context" : "https://schema.org", "@type" : "Article", "name" : "۱۵ روش تست بارداری در خانه","headline" : "۱۵ روش تست بارداری در خانه", "url" : "https://jameesalamat.com/node/245","id" : "https://jameesalamat.com/node/245","image":[ "https://jameesalamat.com/sites/default/files/field/image/%D8%AA%D8%B3%D8%AA%20%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87_0.jpg"], "author":"Jameesalamat.com - جامعه سلامت","description":" تست های بارداری خانگی قبل ازانجام آزمایش به دلیل سریع و آسان و دردسترس بودن آن ها میتواند روش خوب و مفیدی برای تشخیص بارداری باشد." , "articleBody" : " فهرست مطالب در صورتیکه به بخشی از محتوا نیاز یا علاقه دارید بر روی عنوان مربوطه در فهرست زیر کلیک نمایید تا به همان بخش منتقل شودید. تست بارداری با بیبی تست تست بارداری خانگی با برگ قاصدک تست بارداری خانگی با کاج تست بارداری خانگی با سفید کننده تست بارداری خانگی با خمیر دندان تست بارداری خانگی با سرکه تست بارداری خانگی با گندم و جو تست بارداری خانگی با قند تست بارداری خانگی با پودر خردل تست بارداری خانگی با صابون تست بارداری خانگی با آب گوجه فرنگی و سرکه تست بارداری خانگی با پراکسید و تیلنول تست بارداری خانگی با پیاز تست بارداری با نوشیدنی نوشابه&nbsp; تست بارداری با کلم قرمز تست حاملگی با ادرار تست حاملگی با خون تست حاملگی با ادرار بارداری موضوعی است که در روابط زناشویی زوجین اجتناب ناپذیر است و هر زوجی حداقل یکبار به انجام چنین تستی اقدام کرده است. تست بارداری می تواند قبل از انجام آزمایش و انجام تست های مختلف مدرن با روش های تست بارداری خانگی انجام شود ، روش هایی بسیار جالب که از مردمان قدیم به جای مانده و در گذشته با این روش های طبیعی که خواهیم گفت متوجه بارداری یا عدم آن می شدند .همه این روش ها، به عنوان تست حاملگی بسیار مفید هستند و به راحتی میتوانید در منزل انجام دهید ،فقط مطمئن شوید نمونه ادرار صبح خود را کنار بگذارید زیرا رقیق تر است. تست حاملگی&nbsp;با خون تست های خونی روش دیگری هستند که قطعا توسط پزشک انجام می شوند. بدون شک موارد مصرف آنها کمتر از تست های ادراری است، چون همانطور که گفتم بیشتر خانم ها ابتدا از تست ادراری استفاده کرده و در صورت لزوم برای تست خونی مراجعه می کنند. &nbsp; دقت تست خونی در تشخیص بارداری بالاتر از تست ادراری بوده و حتی شش تا هشت روز بعد از تخمک گذاری نیز می تواند به کار برود. البته همانطور که می دانید نتیجه ی این تست چند روز بعد به دست شما خواهد رسید. حتما بخوانید:&nbsp;دیابت بارداری | ۹ نشانه دیابت بارداری و راه های درمان آن 1. تست بارداری با بیبی تست بهترین مزیت تست بارداری انجام آسان آن در منزل است. بعد از خریداری تست بسته تست را باز کرده، دستورالعمل آن را مطالعه کنید، طبق آن نمونه گیری را انجام دهید و زمان کافی را برای تعیین نتیجه بدهید. تست های بارداری مختلفی در داروخانه ها وجود دارد که در یکی از انواع آنها باید ابتدا ادرار خود را داخل ظرفی گود جمع کرد و سپس تست را داخل آن فرو برد. در نوع دیگر آن ادرار را در ظرفی گود جمع کنید و چند قطره از آن با قطره چکان به محل تعیین شده روی تست بچکانید تا مشخص شود که باردار هستید یا خیر. در نوعی از آنها نیزبرای تشخیص بارداری ، تست را در مسیر جریان ادرار قرار می دهند. پس از گذشت زمان لازم، نتیجه به صورت تغییر رنگ یا ایجاد خط (دو خط به معنی باردار بودن و یک خط به معنی باردار نبودن) یا یک نشانمانند مثبت (+) یا منفی (-یا کلمه" باردار هستید (pregnant) " یا "باردار نیستید (not pregnant) " مشخص می شود. بعد از عقب افتادن تاریخ پریود بیشتر تست های بارداری تا 99% دقت دارند. حتما بخوانید:&nbsp;دلایل ابتلای زنان به افسردگی پس از زایمان و نقش همسر در درمان آن 2. تست بارداری خانگی با برگ قاصدک برگ های قاصدک را برش بزنید و آنها را در ظرف پلاستیکی قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که آنها در تماس با نور خورشید قرار ندارند. قبل از آزمایش، مقدار زیادی آب بنوشید و مطمئن شوید که مثانه شما پر است، ادرار خود را بر روی برگ بریزید و بگذارید برگ ها در آن باقی بماند پس از 10 دقیقه نگاهی به برگ قاصدک بیندازید، وجود علائم قرمز رنگ روی سطح برگ ها، بدین معنی است که آزمون مثبت است. حتما بخوانید:&nbsp;تفسیر آزمایش دفع پروتئین در بارداری یا مسمومیت بارداری 3. تست بارداری خانگی با کاج همه عناصر درخت کاج را با هم مخلوط کنید، مخروط ، شاخه و برگ و آنها را داخل ظرف پلاستیکی قرار دهید سپس مقدار زیادی آب بنوشید و اجازه دهید مثانه شما پس از 5 دقیقه پر شود و بعد داخل مخلوط ادرار کنید و 10 دقیقه صبر کنید. مخلوط کاج را بررسی کنید ،اگر مواد مخلوط رنگ خود را تغییر داده اند، پس این بدان معنی است که آزمون حاملگی مثبت است. حتما بخوانید:&nbsp;مصرف داروی ضد حساسیت در دوران بارداری 4. تست بارداری خانگی با سفید کننده این تست بسیار ساده است، اما باید با احتیاط انجام شود فقط ادرار خود را در یک ظرف سفید کننده مخلوط کنید و چند دقیقه صبر کنید اگر مخلوط سفید کننده و ادرار شما شروع به ایجاد فوم کرد، باید خودتان را آماده کنید، تا یک خبر شاد را با همه افراد به اشتراک بگذارید شکل فوم نشان می دهد که آزمون مثبت است. حتما بخوانید:&nbsp;روابط زناشویی در دوران بارداری | آیا نزدیکی در دوران بارداری دارای خطر است 5. تست بارداری خانگی با خمیر دندان خمیر دندان سفید را، با ادرار خود را در یک ظرف پلاستیکی مخلوط کنید اجازه دهید خمیر دندان در آن حل شود و منتظر واکنش بمانید. اگر رنگ خمیر دندان سفید خود را به آبی تغییر بدهد، پس خود را به عنوان یک مادر در نظر بگیرید، زیرا آزمون حاملگی شما مثبت است. تنها معضل مربوط به این آزمون این است که میزان ادرار و زمان تغییر رنگ خمیر دندان مشخص نیست. 6. تست بارداری خانگی با سرکه فقط سرکه را در یک ظرف با ادرار مخلوط کنید و آن را خوب هم بزنید تا حباب ایجاد شود پس از دیدن آنها، نگران نشوید زیرا آنها برای شما بی ضرر هستند و فقط یک واکنش شیمیایی است که زمانی ظاهر می شود که سرکه را در ادرار خود مخلوط کنید اگر رنگ مخلوط تغییر کند، نتیجه آزمایش شما مثبت است. ضعف این تست، همانند خمیر دندان است مقدار مورد نیاز هر دو عنصر ذکر نشده است. 7. تست بارداری خانگی با گندم و جو این روش جالب تشخیص جنسی جنین به روش مصریان باستان است. ادرار خود را بر روی دانه های گندم و جو قرار دهید و منتظر بمانید تا واکنش اتفاق بیفتد این آزمایش ،می تواند زمان ببرد. زیرا نتیجه آزمایش به تخمیر دانه های گندم و جو بستگی دارد اگر گندم و جو، شروع به تخمیر کنند، بدین معنی است که نتیجه آزمایش مثبت است. همچنین گفته شده است که مصریان اعتقاد دارند ، اگر دانه گندم رشد کند، این نشان می دهد که پسر بچه است و اگر دانه جو رشد کند، نشان دختر بچه است. 8. تست بارداری خانگی با قند فقط قند را در ظرفی گذاشته و ادرار خود را روی آن اضافه کنید اگر قند شروع به تجزیه شدن کند،جواب منفی است اما اگر قند شروع به ساختن توده کند، آزمون حاملگی شما مثبت است. 9. تست بارداری خانگی با پودر خردل اگر شما نیاز به انجام این آزمون دارید، باید فقط دو مرحله ساده را دنبال کنید، تا نتیجه دهد و شک در مورد حاملگی از بین برود وان حمام را با آب گرم پر کنید و فقط مقدار کمی از پودر خردل را به آن اضافه کنید. آن را با آب مخلوط کنید و زمانی که در آب حل شد، به مدت 10 تا 15 دقیقه در آن دراز بکشید بعد ،فقط دوش معمولی بگیرید و تا فردا صبر کنید. اگر روز بعد، قاعدگی به طور طبیعی شروع شد، بدین معنی است که نتیجه منفی است و اما تاخیر در چرخه قاعدگی ناشی از علت دیگری است، اما اگر شروع نشود، به این معنی است که شما باردار هستید. 10. تست بارداری خانگی با صابون شما فقط می توانید این آزمایش را با استفاده از یک تکه صابون در حمام انجام دهید ابتدا یک تکه صابون را بشویید و اطمینان حاصل کنید که کمی خشک شده. ادرار خود را در یک مخزن جمع آوری کنید و آن را روی صابون بریزید و منتظر واکنش بمانید اگر صابون شروع به ایجاد کف فوم کند، بدین معنی است که نتیجه آزمایش مثبت است. 11. تست بارداری خانگی با آب گوجه فرنگی و سرکه آب گوجه فرنگی را گرفته و در ظرفی بریزید حالا ¼ فنجان سرکه را به آب گوجه فرنگی اضافه کنید و آن را با هم مخلوط کنید ؛ ادرار خود را به مخلوط اضافه کنید. اجازه دهید، تا واکنش رخ دهد و ببینید چه رنگی مشاهده میشود. اگر رنگ به زرد تبدیل شود، نتیجه منفی است، اما اگر رنگ به سبز تبدیل شود، پس شما حامله هستید. 11. مجموعه ادرار برای تست بارداری در خانه&nbsp; نحوه استفاده بعد از بیدار شدن از خواب یا در هر زمانی از روز، می توانید این آزمایش را انجام دهید ؛ ادرار خود را در ظرف، شیشه یا بطری جمع آوری کنید و آن را روی سطح صاف قرار دهید. به مدت 24 ساعت به آن دست نزنید پس از آن داخل ظرفی که ادرار در آن قرار دارد ، به عنوان مثال (ظرف، بطری یا شیشه) را نگاه کنید ، اگر یک لایه سفید روی سطح ادرار خود را می بینید، بدین معنی است که نتیجه آزمایش مثبت است و اگر رنگ آن تغییر نکرده باشد، جواب منفی است. 12. تست بارداری خانگی با پراکسید و تیلنول&nbsp; در این روش تشخیص حاملگی، فقط باید اولین ادرار صبح را در ظرفی جمع آوری کنید و آن را روی سطح قرار دهید پراکسید و تیلنول را به مقدار ادرار خود در ظرف دیگر بریزید، سپس با هم مخلوط کنید و چند ثانیه صبر کنید اگر کل مخلوط ادرار، و پراکسید و تیلنول به رنگ آبی تبدیل شود، بدین معنی است که نتیجه مثبت است. 13. تست بارداری خانگی با پیاز پزشکان در زمان قدیم ،یک پیاز را در واژن زنان، به مدت یک شبانه روز قرار میدادند و صبح روز بعد نتیجه را مشاهده میکردند آنها معتقد بودند اگر دهان شخص بوی پیاز بدهد نتیجه مثبت است. 14. تست بارداری با نوشیدنی نوشابه&nbsp; نوشابه را در یک لیوان قرار داده و قطره ای از نمونه ادرار را به آن اضافه کنید. دو واکنش می تواند وجود داشته باشد:یا سودا را فعال می کند، یا هیچ واکنشی اتفاق نمی افتد،که در این حالت نتیجه منفی است. 15. تست بارداری با کلم قرمز این آزمایش، بسیار ساده انجام می شود و نتیجه این آزمایش باروری و جنس نوزاد را تایید می کند ابتدا یک ظرف بر روی اجاق گاز قرار داده و کلم قرمز را در آن بریزید ،سپس آب را به آن اضافه کنید تا کلم خرد شده کاملا در آن فرو رود. اجازه دهید،تا آب به مدت 10 دقیقه جوش بزند و سپس آن را در دمای اتاق خنک کنید ؛ بعد از اینکه آب کلم خنک شد، آب کلم را در ظرف دیگری بریزید. نمونه ادرار خود را در آن ریخته و منتظر واکنش بمانید مهم نیست چه نوع تغییری رخ دهد، تغییر رنگ و یا تغییر در عنصر به معنای حاملگی است. اما اگر رنگ به صورتی قرمز تبدیل شود، پس احتمال داشتن یک پسر بچه وجود دارد و اگر رنگ ارغوانی باقی بماند، احتمال وجود داشتن یک دختر بچه وجود دارد. حرف آخر به طور کلی می توان گفت دقت تست های خانگی به عوامل زیر بستگی دارد: زمان تخمک گذاری در دوره قاعدگی و اینکه چه زمانی لانه گزینی تخم صورت گرفته باشد چه مدت بعد از بارداری تست انجام شده است دقت موقع انجام تست و دستورالعمل های درج شده بر روی آن میزان دقت و کیفیت خود تست بارداری که از داروخانه تهیه شده است. تمامی این روش ها در منزل قابل استفاده هستند، پس حتما امتحانشان کنید. منبع: نمناک | نمناک | بیتوته " ,"datePublished":"2019-03-20T19:23:22+03:30","dateModified":"2020-03-14T11:10:08+03:30","mainEntityOfPage":"Article", "publisher" : [{"@context" : "https://schema.org", "@type" : "Organization", "name" : "jameesalamat.com - جامعه سلامت", "url":"jameesalamat.com", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "jameesalamat.com/themes/custom/winter/logo.png", "width": "300px", "height": "83px" }}] }